Servicii

Parcurge catalogul nostru de servicii și alege-l pe cel care ți se potrivește. Daca nu ești sigur/ă,  hai să aflăm împreună ce te-ar ajuta cel mai mult în cadrul unei ore gratuită de consultanță.

Alege mai multe servicii si beneficiază de pachete de preț atractive.

Un website nu trebuie doar să arate bine, ci să și convertească. Cum facem asta? Design-urile noastre sunt gândite special pentru a oferi o experiență de utilizare fluidă și captivantă, adaptată pe orice ecran. Pentru a nu avea niciun fel de grijă, tot noi ne ocupăm de hosting, adrese de e-mail de business și mentenanță săptămânală/lunară.

Creăm strategii întregi de social media, menite să îți pună business-ul pe hartă. De la calendar de postări, la conținutul postat si chiar imaginea unificată (text, imagini, ton, note,culori, etc.) pe toate platformele (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn). Făcând toate acestea și multe altele transformăm paginile tale sociale în adevărate motoare de creștere.

Conținutul original este cheia câștigării atenției publicului țintă. Îți venim în ajutor cu materiale de tot felul, de la text și imagini, până la vizualuri și video-uri concepute special pentru a scoate în evidență afacerea ta. Captează urmăritorii și viitorii clienți cu particularitățile brandului tău și diferențiază-te în piață dându-le un sneak-peek din experiența pe care o vor avea cu produsul tău, așa cum știm noi cel mai bine: unic, impactant și creativ.

Publicitatea a fost întotdeauna inima vânzărilor. La Asterro, creăm campanii personalizate, bazate pe date și insight-uri clare, pentru sporirea vizibilității, a engagement-ului, dar, mai ales, a conversiilor. Identificăm publicul tău țintă, analizăm comportamentul acestuia în online și implementăm AD-uri care vor ajunge cu siguranță la potențialii tăi clienți, crescând, astfel, vânzările.

Creștem Vânzările

Toate eforturile noastre duc în această direcție. Orice facem pentru tine și business-ul tău are în centru acest obiectiv - să creștem vânzările.

ROI expert

ROI- "return on investment" - de fapt la ce se referă acest termen? Se referă la raportul dintre cât investești și cât se intoarce. Mai simplu, "cât scoți". Cu Asterro, această grijă este înlăturată imediat, pentru că, încă din discuția inițială știi exact ce sumă aloci și îți oferim și un orizont de "return" cu valori minime, medii și maxime, în mod realist.

Best practices

În fiecare domeniu există niște bune practici. La restaurant te aștepți să gasești curățenie, igienă, la interacțiunea cu banca te aștepți la transparență, iar la un dealer auto te aștepți la respectarea legii, mașini corecte, fără alte surprize. NU? Astfel de așteptări au toți clienții, indiferent de nișa în care se află. În ceea ce privește serviciile pe care ți le oferim, ne asigurăm de fiecare dată că totul este impacabil și conform cu normele și legislația în vigoare.

FAQs

Răspunsul scurt – foarte. Răspunsul complex : Ne dorim să facem procesul de lucru cu noi atât de simplu și lipsit de griji, incât am încercat să eliminăm cât mai multe variabile. Astfel, venim cu pachete de servicii pre-definite care să acopere majoritatea nevoilor unei afaceri. 
Dacă totuși nevoia ta este mai specifică sau mai nișată nu ezita să ne scrii / să ne suni și vom găsi soluția perfectă pentru tine, la un preț corect.

Procesul de lucru este unul foarte liniar : 
– prima etapă este cea a apelului de consultanță gratuit(1h), unde timp de o oră unul sau mai mulți experți îți vor pune o serie de intrebări pentru a contura abordarea pe care o vom alege pentru a-ți atinge obiectivele;
– după această discuție, cu decizia luată de comun acord iți vom trimite un contract în care se vor regăsi toate aspectele discutate;
– după semnarea contractului, începem lucrul, iți oferim un draft de lucru, așteptăm feedback-ul tău și modificăm conform cerințelor (dacă este cazul) – acest pas se poate repeta 1 singură dată, pentru un total de 2 revizuiri. 
– ultimul pas este cel în care implementăm livrabilul conform așteptărilor tale și îi creăm și un spațiu dedicat, un show-case, la noi pe site;

Așa cum răspundeam și la întrebarea despre flexibilitate, ne dorim foarte tare să nu fim încă o grijă pentru clienții noștri, astfel că dacă iți dorești o soluție deja gândită și testată, fără elemente ieșite din comun să știi exact ce primești și cât plătești. 

Ai la dispoziție toate metodele de plată, de la transfer bancar, pe baza facturii, la plata cu cardul la PoS-ul nostru sau prin procesatori de plăți atât locali cât și internaționali.
De asemenea, poți plăti integral la semnarea contractului, în 2 tranșe: la semnarea contractului o parte, la implementarea livrabilului restu; sau plata eșalonată pe lunile de colaborare;

Sigur că da, pentru fiecare serviciu se oferă garanții, în funcție de specificul serviciului. 
Exemple: 
– web services: garantăm funcționalitatea site-ului atât pe web cât și pe mobil; de asemenea pentru serviciul de hosting (prin partener) se garanteaza “up-time-ul”;
– social media: garantăm originalitatea imaginii în crearea paginilor de social media, astfel încât, dacă lucrăm cu jucători din aceeași piață, identitățile lor sunt inconfundabile;
-content creation: garantăm conținutul (imagini, video, text) ca fiind proprietar fiecărei afaceri în parte, astfel elimini șansele conținutului reutilizat; 
-campaign marketing: garantăm (pe platformele meta & google) numărul de afișări ale conținutului promovat;

Sigur că da. Pentru oricare multitudine de pachete achiziționate primești reducere de 10% din prețul total. Totodată primești 2 luni gratuite pentru oricare serviciu ales pe un an de zile. 
Mai mult, dacă un client achizitioneză un serviciu la recomandarea ta, amândoi primiți o reducere de 10%.

Nu ai găsit răspunsul la întrebările tale mai sus?

Te invităm să apeși butonul de mai jos și să ne lași întrebările tale, la care promitem să-ți răspundem foarte, foarte repede.

Scroll to Top